Vi forstår viktigheten av å ha et fullt operativt lager til enhver tid. Med vårt forebyggende vedlikeholdsprogram, inkludert ekstern brukerstøtte til våre maskinavtalekunder, minimaliserer vi risikoen for avbrudd i driften.
Vi tilbyr en komplett, profesjonell servicepakke for å sikre rask respons hvis produktet krever tilsyn. For å sikre at lagringsmaskinen er i optimal stand, kan vi også utføre regelmessig service, noe som forlenger levetiden og reduserer nedetid som følge av uoppdaget skade.
Du kan velge ulike nivåer av service avhengig av hvor raskt den behøves, og hva som må repareres. Vårt kompetente serviceteam kan utføre rutinemessig vedlikehold på maskinen og gi den støtten og hjelpen du trenger.
Reservedeler
Forskjellige reservedelspakker, avhengig av type drivsystem, er tilgjengelig for lagerautomatene. Vi skaffer originale reservedeler av høy kvalitet når du trenger dem. Reservedelssett kan kjøpes på stedet for å påskynde mulige reparasjoner.
Våre ekspertteam av dyktige serviceteknikere kan hjelpe med følgende: utføre utbedrende arbeid som kreves, og gi løpende service av og brukerstøtte for maskinene, både på anlegget og med ekstern brukerstøtte.
Fjernstøtte
Operatørene kan få hjelp i løpet av minutter når de har et problem som de ikke kan løse selv. Våre tekniske eksperter kan fjernstyre deg gjennom programvaren for å analysere eventuelle problemer med lagringsmaskinen. Omtrent 85 % av serviceforespørslene kan tas hånd om ved hjelp av ekstern brukerstøtte.
Programvareoppdateringer kan gjøres automatisk, og hvis et fysisk besøk fra serviceteamet er nødvendig, kan de undersøke programvaren før besøket ved å se på loggfiler og dermed sørge for at de har alle de nødvendige reservedelene med seg når de kommer.
Kort oversikt over fordeler
- Rask nettbasert hjelp via Internett
- De fleste problemer kan løses via nettet
- Kunden får hjelp i løpet av minutter, ikke timer
- Servicetekniker kommer til anlegget bare når det virkelig er nødvendig, dermed lavere reisekostnader og færre servicebesøk
- Trygt – samme krypteringssystem som nettbankene bruker til pengeoverføring
- Ikke bare i problemtilfeller, men for å støtte og hjelpe kundene og operatørene i det daglige arbeidet
- Programvareoppdateringer mottas enkelt via ekstern brukerstøtte